Online Diary :: MY LIFE , MY WAYS ::: ahad :'(

Tuesday 16 August 2011

ahad :'(

Assalamualaikum :) . haish , rase cam dah lame tak update belog nie . rindu pulak rasenyer . sory la tak update belog selame beberape hari nie . sebab sibuk duk kemas umah . cewwah ! yela , kite kan nak raya dah . erm , hari ahad ari tu saya pegi melawat kawan saya : syukri ! seriously , memang sedih tengok die telantar kat wad icu . tak sampe hati :'( . banyak soalan saya tanya kat dia . saya pun 1 , ngekngok sangat pegi tanya banyak soalan kat dia . dah la mulut die sakit . soryyy syuk , saya cuma nak taw keadaan kamu jer . saya masuk dengan syika . syika diam jer . saya yang banyak tanya . nak taw tak ap yang saya tanya . saya tanya , syuk ok tak ? dia jawab ok . pastu saya wat lawak kt dia , saya cakap syukk sejuk eh duk dalam air-cond . die jawab haa . pastu saya tanya lagi . yang nie paling sedih sekali . saya tanya dia , syuk sakit tak ? dia jawab sakittt :'( . saya memang tak tahan . terus ajak syika kuar dari wad icu tuh . syukk , moge cepat sembuh ye :) . jage diri taw . haa , sekarang syukk dah masuk wad biasa dah . alhamdulillah . k la korang . byebye =,= ! gudnitez . ilysm :)





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen