Online Diary :: MY LIFE , MY WAYS ::: baju raya ?

Saturday 6 August 2011

baju raya ?

hye sume :) . dah tido ker ? malam masih muda la . cewwah ! time2 bulan puasa nie rajin pulak saya mengupdate belog ye . tak tau la saya ! hehe . actually , saya dengan kakak2 saya baru balik dari mengedikgediks :) . mengediks cari baju raya ok ? bukan mengediks benda lain . hee . raya nie kteorg simple2 jer . tak nak lawa2 . haha , yeker ?? entah la . nak taw lawa ker tak , tunggu raya nanti eh . hee ..korang dah beli baju raya ke ? or korang beli baju terus siap ? saya beli kain jer , nanti mak saya yg jahitkan . baru lawa baju bila air tangan mak yg buat kan . tak gitu ? haha ;D . saya buat baju kurung je kot . tak nak buat yg berstyle2 , nanti tak pakai . kalau buat baju kurung , tahan lama . hee . . tapi baju raya korang mesti lawa2 kan ? mesti la lawa , nak pakai time hari raya kan . sape tak nak nampak lawa . . org giler pun kalau bole nak pakai lawa2 taw tak ? korang tak taw kan ? hehe . dah la . merapu jer saya nie . ha , nak taw menu bukak puasa saya hari nie ap ? hah ? tak nak taw ?? serious , tak nak taw ?! tapi saya nak bagi taw jugak ! heee . wekkk ;p ! menu bukak puasa saya hari nie : mee rebus + murtabak + bubur lambok + air laicikang + air teh bunga ! wahh ,  terliur je rase kan . perot pon macam dah lapar balik jer . ish , tak bole tak bole ! kena simpan tangki tuk sahur esok . nanti kalau tangki dah penuh , esok tak larat nak  bangun sahur pulak kan . hee . k lah korang , nak usha MUKA BUKU jup ! sape nak ikot angkat kaki ? haha ;D . tak de sape pon angkat kaki . so , saya pegi sorang2 la eh . huhu ( muke nanges , tahan sedih ) ! kbyebye . love u one , two , three , four , five >>>> 1000 ! haa , banyak tak love saya kat korang ? banyak kan . love korang kat saya ada banyak tu tak ? ada ?? wah , terima kasih , terima kasih ! terharu2 . hehe . k lah . nitezz . jangan lupa bangun sahur esok ye (>,<) ! daaaaa.. Assalamualaikum +_+ !   
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen