Online Diary :: MY LIFE , MY WAYS ::: post semalam ;')

Monday 8 August 2011

post semalam ;')

hyep :) . penat tak korang ? saya penat lah , baru balek sekola . tapi dah mandi ape sume eh ! pandai2 je kata saya tak mandi lagi . nak kene nie ! ish . hee . . dalam bilik air tadi saya dah semangat nak mengupdate belog . punye la mandi cepatcepat . haha ;D . tapi saya tak mandi kerbau ye ! saya sabon eh , siap gune lifebuoy lagi tuh ! hee . wangiiiii ~~~ nak cium ? wekkk ;p ! tak bole la . . ok2 . tak payah nak merapu meraban sangat la kan , kite terus straight t0 the point ye :) . erm , sory la tak mengupdate belog semalam sebab takde mase la . sibuk study la katakan . cewwah ! hehee . . hari nie ade ujian last . ujian sejarah & add math ! alhamdulillah , saya bole jawab kot . muhehe . . tapi bagi saya belum ujian last lagi . sebab saya kan tak datang 2 hari minggu lepas . so , kena buat la . hmm , ade soalan bocor tak ? hehehe . . takde maknenye ade soalan bocor , budak kelas saya kedap soalan ! diorang tak nak saya bole jawab . jahat kan diorang :'( . tapi takpe2 , saya nak usaha sendiri . baru puas hati . hee . . harapharap la bole jawab ! aminnn~~  ok2 ! cukup tu je about ujian . nak story pasal menu bukak puasa pulak . hee . pelik tak ? yela , setiap kali mengupdate belog mesti cerita pasal menu bukak puase . menu tutup puase takde ker ? haha ;D . dah name pun bulan ramadhan , mesti la cerita pasal makanan2 nie kan . ha , menu bukak puase saya semalam : bihun sup + ayam percik + tembikai + air mata kucing + air laici ! wahh , teliur jer dengar kan . hee . korang dengar ke ? saya bukan cakap pun . saya tulis jer . haa , nampak beno nipunyer ! hehehe :) . menu hari nie tak tau lagi . mak saya pun dah pening nak masak ape . rileks ye mak , jangan poning2 ! hehe . ok la korang , saya penat ! nak rehat . petang nie nak tadarus lagi :) . kbyebye (+_*) !  ( ade orang kenyit mata ) . cewwah ! hehe . . 
 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen