Online Diary :: MY LIFE , MY WAYS ::: usna sebeng ;p

Wednesday 10 August 2011

usna sebeng ;p

Assalamualaikum  :) . selamat berbuka sume ! kenyang dah ke dapat berbuka . hari nie banyak sangat saya makan . aish , tembam la cmnie :) . hari nie saya berbuka : nasi lemak + murtabak + cucur udang + ayam bakar + air oren + air tebu + air teh bunga + air cendol . haha ;D . melantak ker makan nie ? >,< . saya pon tak taw la . hee . . korang pon mesti banyak makan kan . yela , lapor la katakan . bulan puasa ! hehe . . dah 10 hari kite puasa kan ? sekejap nyer rase ! . . macam baru semalan jer start puasa kan ? cewwah , ayat jer ! eh , betol pe . saya tanya kawan saya tadi . diorang pon rase sekejap jugak . ha , kalau sape  yg tak rase tuh . . siap sedia la . . . 2 kali jumaat ag (mati ) ! haha ;D . eh , tak delah . saya maenmaen jer ~! jangan amek ati taw . hee . jam awal lagi nak bersiap pegi semayang terawih . so , kite ngadap laptop nie la . ape lagi . . waaaa :'( . bosan nye ! harapharap ade seorang putra raja datang ajak saya jenjalan ! ceit , jangan harap la kan . kaw sape ? layak ker ? hee :) . ala , sekalisekala nak berangan tak salah kan ? ha , taw dah tak salah . saje tanye . sebenarnye kan , saya saje merepek meraban . nak taw sebab pe ? eh , cari lah sendiri . hee . . takde lah , saya saje merepek meraban sebab nak panjangkan post kali nie ! whatt ? takde motif kan . macam nie la Nor Husna Nawawi bile bosan . die akan menjadi separuh giler . naseb tak bertukar jadi arnab jadian jer ! ( ayat sape eh ?  ) . hee . shhh . rahsiaa ~~ secret de amor ! haha . ( ayat ciplak ) . soryy ye pinjam ayat tu dalam entry kali nie . tak kena saman kan ? haha ;D . ok la korang . tak larat nak taiptaip dah . kbyebye ;p . love sape yang bace entry nie smpai habes ! haha ;D . kidding jer . jangan perasan eh ! ok , bye korang . . oh , jup2  . . ade pantun . . pantun die berbunyi : 


Selasih berbunga tumbuhlah biji,
ditanam ia ditanah basah.
Tarawih pertama telah mulai,
semoga kita dapat pahala.

Dahan kelapa itu sendayang,
dahan pinang dibuat upih.
Berbuka jangan terlalu kenyang,
agar tak susah badan tarawih.



haha , tu jer pantun nyer . hee . sumber : hencik google saya ! motif nye nak suruh korang pegi terawih je . ok la . byebye . Assalamualaikum :) .





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen