Online Diary :: MY LIFE , MY WAYS ::: menu berbuka & ujian :)

Wednesday 3 August 2011

menu berbuka & ujian :)

hello korang sume :) . opss ! sory , Assalamualaikum . . ha , baru betol kan ? hari nie dah 2 hari kita puase kan . cmner korang ? ok ker ? hee . sory sebab semalam saya tak update blog . saya penat la :( ! sory eh , takmau majokmajok yer ! hari pertama menu bukak puase saya : laksa & murtabak & air teh bunge & air nenas ( buatan sendiri taw ) . kenape buat muka pelik nie =_+ ? kan saya dah cakap , family saya memang tak berbuka dengan nasi . lupa la 2 :) . hee . .menu hari kedua : bihun sup + air nenas lagi . menu hari ketiga : hee , tak tau lagi la , kena tnggu saya update belog lagi la . erm , hari nie ade ujian bulan julai . agak tertekan jugak la sebab saya igat ujian 2 mnggu depan ! aish , nie la sebab nye kalau tak tengok jadual . amik kaw study lastlast minit ! tadi paper BM , BI , PA , AGMA :) tapi tak puas hati dengan AGMA . grrrr ! banyak jawapan kosong lagi . saya tak tau nak isi ape . nak bedal pon tak tau nak bedal apa . hee . idea takde time 2 ~ beserah jelah . paper BM plak , mase tak cukup . aishh , sabar jelah :( . . ok2 tak payah pikir pasal benda dah lepas k ? pikir nak study untuk paper esok plak ye . hee . sok paper REKA CIPTA , MATH , SC ! so , bace la buku sebelum buku bace anda :)  haha ;D  ..jangan asyik duk study muka buku plak . fahamfaham sendiri la yer ! haa , cakap pasal muka buku nie kan .. saya tengah belajar gitar lagu muka buku by najwalatif ! cewwah , haha ;D   . ok lah , byebye korang . see u next time :) . . selamat berpuase ! 


* sory agak membosankan entry kali nieh . hee .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen