Online Diary :: MY LIFE , MY WAYS ::: saked mata :(

Thursday 4 August 2011

saked mata :(

hai korang :) . hee . pelik eh saya update blog time camnie ? mmg pelik pon kan . saya mana penah update blog time camnie . saya tak pegi sekolah ari nie :( . saya sakit mata . sob ~ sob ~ sedih tak dapat pegi sekolah . nie pon baru balik dari pegi klinik . doktor pon tak tau nak cakap kenape dengan mata saya nie . huhu . . saya dapat MC 2 hari taw . tapi harapharap la mata saya tak de pape yg serious ! erm , kawan saya mesti tengah jawab periksa skrang . sedih la tak dapat buat ujian hari nie . nanti mesti kena amik sorangsorang ! kepada : yuyun , linda , farah , yanti , syahira , tijah , faiz , chemin , syuk , faizudin & geng2 budak india kelas saya , saya harap korang dapat buat  ujian dengan mudah ye :) . jangan tanya2 jawapan kat orang sekeliling ye . jujur dengan diri sendiri ye . cewwah ! macam saya tak penah buat jer . haha ;D . shhh , kantoi la nanti . hehe . . ok lah . mata saya dah berair nie . doakan mata saya cepat sembuh ye . hee . .k byebye :) . sayang korang . . selamat berpuase . 
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen