Online Diary :: MY LIFE , MY WAYS ::: tenkiu kawan :)

Thursday 4 August 2011

tenkiu kawan :)

wahh , selesai sudah berbuka puase ! kenyang je perot nie . berlagulagu diorang dalam usus , urine , kidneys aku nie . suka la tu aku bagi makan ye :) . takpe2 aku sedekah . haha . tanggungjawab tu , mana boleh abaikan an ? banyak la kaw punyer sedekah . memang kaw lapar kan ? tunggu azan tadi kan ? ingat aku tak tau ker ? haha ;D . shhh , kantoi la . eeee , cari nahas betol . hee . .korang abaikan eh dialog tadi . suare setan jer tuh . cewwah , padahal cover malu ! huhu . menu bukak puase aku hari nie : bihun pama ( resepi sendiri ) + air tebu + air sunquick + goreng pisang + tembikai + cucur udang . banyak tak ? banyak kan . kuat kan aku makangg , sebab tu la makin bulat :0 ! hee . lantak la bulat ker ape , janji tetap comel :) . haha . perasan jer ! ohh , sebelum terlupa . thanks 2 MUHAMMAD FAIZ sebab hantar mesej tanye kabar aku . nak taw die mesej ape ? jum2 tengok * tetttttttt *~~~


FAIZ      : husna , ko sihat tak ? Rindu dekat ko :') 
HUSNA : aku sihat je . wah , terharu nye . aku pon rindu ko jgak :) . tapi mata aku je tak ok lagi .
FAIZ      : cepat2 lah sembuh ye :) ! esok bole sk dah ! makan ubat tu . And then , pkai spek mata :p ! 
                   selamat berbuka :D ! hehe 
HUSNA : ok . thank taw ! selamat berbuka :) 


tu la mesej nyer :) . hehe . dunt think bukan2 ye . kami hanya kawan ! nie la name nye kawan . hehe . lagipun faiz dah berpunya ok ? lagi cungg dari aku . cewwah ! haha ;D . bersyukur sangatsangat ade kawan yg macam korang ! tak lupe jugak kpde ISMALINDA sebab tanyer kabar aku jgak . hee . erm , sebenarnye ak nak nangis ! :( . ak tak dapat pegi terawih . sebab mata aku tak surut2 lagi . baru ingat tahun nie nak penuh kan semayang terawih kecuali ade sebabsebab tertentu . fahamfaham la ye . hee . tahun nie tak dapat jugak nak penuhkan . sedih sangat :( . mengalir air mata . . sob~ sob ~ *( lap airmata jap ) * okk2 . hari nie turn ak basuh pinggan . so , pinggan kat dapur tu cam dah memanggil-manggil nama ak . hee . ak pegi dulu ye :) . byebye korang ! lebiiuuu more than 1 . cewwah :) .. heee . 
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. thanks husna :D
    kau memang bukan kawan aku . tapi kau adalah sahabat aku saat senang atau susah :')

    ReplyDelete
  2. ok ! igt kan ko x bace belog ak yang cungg nieh .. hehehe

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen